קבוצת "מסע נשי" שמה לה למטרה להוות מקום להתפתחות ועונג עבור נשים באמצעות ארגון מסעות ויצירת מפגשים עם נשים בארץ וברחבי תבל. הקבוצות היוצאות למסע בחו"ל מתגבשות בתהליך הכולל מספר סדנאות הכנה והרצאות ייחודיות המונחות ע"י אנשי מקצוע מתחומי הטיפול, האומנות והפולקלור המקומי של ארץ היעד. במהלך המסע אנו מתמקדות גם בתחומי עניין ובפעילויות חווייתיות הקשורות לנשיות: מחול ומוסיקה, זוגיות ונישואין, מעמד האישה ומקומה בחברה, אופנה, בישול אותנטי, אומנויות אופייניות, שיטות ריפוי מיוחדות, אמונות, רוחניות ומיסטיקה. המסעות בקבוצות קטנות, מודרכים ע"י מדריכים/ות ומלוות מטעם "מסע נשי" המתמחות בארץ היעד ותואמים לרוח "מסע נשי".

יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

פושקאר הססגונית

האל בראהמה שמט מידיו פרח לוטוס, ובמקום שזה נגע באדמה, כךמספרים האפוסים, נוצר אגם פושקאר. העיירה הקטנה והקסומה פושקאר (Puskar ) בקצה המדבר, היא מוקד עלייה לרגל להינדים, המבקרים במקדש של ברהאמה, מהבודדים בעולם. שורות של מדרגות גהאט מקודשות יורדות אל האגם המושך והמכשף, ועל גודתיו ניצבים מאות מקדשים צחורים כחלב עם כיפות. בגלרייה שלנו תגלו את יופיה של העיר, את צבעוניותה, את הדמויות המיוחדות שלה, את הפרות שמוצאות להן מקומות מקוריים לנוח. המלון המיוחד שבו שהינו. מלון מורשת. מסע הגמלים שריגש אותנו, בשעת השקיעה יישאר בליבנו הרבה אחרי זמן לאחר שהמראות קצת יתעמעמו. הדמויות המיוחדות בצידי הדרך, והילדים שרצים אחרי התיירים בתקווה לקבל משהו, אולי שוקולד סוכריה.
התמונות מותרות לשימוש, בשתי לחיצות על הגלרייה ניתן להגיע אל התמונות המקוריות. אפשר לשמור את התמונה שמופיעה על המסך, באמצעות לחיצה על העכבר הימני, שמור תמונה בשם...

תגובה 1:

  1. תמונות מקסימות והטיול נשמע מדהים.
    אני כל כך רוצה לטייל על המפה של הודו, ממש חלום.
    עוד לא מצאתי את הנוסחה שתאפשר לי להתנתק מהילדודס ולטייל בעולם, אולי רק לקחת אותם איתי.

    השבמחק