קבוצת "מסע נשי" שמה לה למטרה להוות מקום להתפתחות ועונג עבור נשים באמצעות ארגון מסעות ויצירת מפגשים עם נשים בארץ וברחבי תבל. הקבוצות היוצאות למסע בחו"ל מתגבשות בתהליך הכולל מספר סדנאות הכנה והרצאות ייחודיות המונחות ע"י אנשי מקצוע מתחומי הטיפול, האומנות והפולקלור המקומי של ארץ היעד. במהלך המסע אנו מתמקדות גם בתחומי עניין ובפעילויות חווייתיות הקשורות לנשיות: מחול ומוסיקה, זוגיות ונישואין, מעמד האישה ומקומה בחברה, אופנה, בישול אותנטי, אומנויות אופייניות, שיטות ריפוי מיוחדות, אמונות, רוחניות ומיסטיקה. המסעות בקבוצות קטנות, מודרכים ע"י מדריכים/ות ומלוות מטעם "מסע נשי" המתמחות בארץ היעד ותואמים לרוח "מסע נשי".

יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

ורינדבן גלריית תמונות

עיר שלמה סובבת סביב "הארי קרישנה", מאות מקדשים, אלפי מאמינים שעולים לרגל מכל העולם, שכונות חדשות נבנות למאמינים שנשארים לגור במקום. בכל ערב נערך טקס רב רושם. אנשים יורדים אל הנהר להיטהר, להתפלל, לשלוח את בקשותיהם על פני המים. מאות קבצנים סובבים בכל מקום. רבים מהם נכים. הרחוב צפוף כמו רחובות רבים בערים ההודיות. באופן מדהים ומפתיע כולם מסתדרים עם כולם. הסדר שבתוך הכאוס שמדהים כל תייר שמגיע להודו.

1. כדי להגיע לגלריה שבה מוצגות התמונות לחצו שתי לחיצות על המצגת. 2. בגלריה עצמה לחצו על התמונות הקטנות כדי לראות אותן בגודל מלא. 3. כדי לשמור תמונות במחשב שלכן, הציבו את הסמן על התמונה שבה אתן בוחרות לחצו על העכבר הימני בחלון שיפתח לחצו על שמור תמונה בשם...מצאו את הספרייה שבה תרצו לשמור את התמונה, ואז לחצו אישור לשמירת התמונה. 4. התמונות מותרות לשימוש הן צולמו למענכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה